piątek, 15 sierpnia 2014

Black&White

 Coraz większymi krokami zbliża się początek roku szkolnego, niestety nie można nawet nacieszyć się ostatnimi dniami wolności i powygrzewać na słońcu. Pogoda jak widać nie rozpieszcza.
To jednak świetna okazja, by przekształcić typowo letni strój, w coś cięższego, czyli tak, jak lubię najbardziej. Biała, zwiewna bluzka, spódniczka tego samego koloru i wysokie, czarne buty. Idealnie! Na to klasyczna ramoneska, czyli mój najlepszy zakup ubraniowy ever. Podstawa w szafie każdej dziewczyny. Pasuje praktycznie do wszystkiego i spełnia główną rolę w outficie.

blouse, jacket, skirt & purse Stradivarius, shoes House

 
glasses no name, earrings Reserved
 Mimo kiepskiej pogody nie rezygnujemy ze spacerów! Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo przyjemnie w gronie znajomych, eksplorując miejskie tereny zielone. Zachęcam! ;)

Photos Ania
 Wybaczcie mi pewną niedołężność w pisaniu, miejmy nadzieję, że wszystko jakoś się rozkręci.
Nie wspomniałam chyba o najważniejszym.
Nazywam się Paulina, mam 17 lat, a to mój blog.
Witam. :)

7 komentarzy: